Monday, January 17, 2011

petrosains 2010




Haha ni kali kedua aku g petrosains(31.7.2010)..aku g ngn dak2 IPG aku ar.."Tikah& Beah"..best woo g sane...frstme g mse umo aku 12 taun...time tu rombongan pengawas...memg gayatla masa kt dlm tu...skg, stdy kt KL aku berpeluang lg wt lawatan kt sna...opkos dh byk perubahan...tp plg klako dnsor tu nyanyi...best3:-) Paling aku xleh nk lupakan masa aku n d geng kene tegur cz kiteorg duk amek video msa lam helikopter...sebarang rakaman adalah dilarang sama sekali ketika menaiki helikopter tersebut huhu...sape dh penah p tau la helikopter yg mna...memg lawak ar...malu pon ade..adoiiiii.... Masa kiteorg g ramai dalam kalangan kanak2...memg trasa janggal ar bla masuk..tp jgn salah paham..Petrosains ni sesuai untuk semua peringkat umur.so den sugest ckgu2 wt ar lawatan ke Petrosains;-)






No comments:

DEN

My photo
Penuntut Ijazah Sarjana Muda Perguruan IPGM Kampus Bahasa Melayu, Kuala Lumpur..